En helsvensk sommar, inte helt fel


Inte så att min reslust har försvunnit, den har bara svalnat lite. Förut brukade jag alltid drömma mig bort till varmare breddgrader. Speciellt när det var kallt här och snön låg tung utanför husknuten. Jag kunde verkligen inte få nog av tankar på sandiga stränder, höga temperaturer och främmande valuta. Jag ville överallt förutom att vara här.


Nu när snön sen länge är borta, temperaturen åtminstone ibland ligger på över tio grader och myggen till allas glädje vaknat till liv, så känns dessa tankar på utlandsresor väldigt långt borta. Plötsligt så känns en svensk sommar inte så farlig.


En ny dröm har tagit plats i mitt huvud. Det stavas festival. Jag blir nästan euforisk bara av tanken på livemusik, svett, öl och bajamajor.

 

Kommentarer
Postat av: Isabel

HAHAHA! Du har inte släppt det än alltså? Men men lilla stina fina. Hade jag haft pengar så skulle jag hand i hand med dig strosa runt på leriga campingar, häva sprit och ragga på okända snyggingar hela sommaren. Men tyvärr har man inget sinne för vad ekonomi heter så då sitter man här pank. Om det är någon tröst så kommer jag att finnas tätt in till dig under yran. <3

2008-06-19 @ 19:26:09
URL: http://isabelizza.blogg.se/
Postat av: Isabel

Nu KRÄVER jag en uppdatering! Det var ju en person som för ett tag sedan lämnade ett x antal på pekningar om att min blogg var old. Så nu är det dax för dig att sätta dig ner och skriva en rad så att man vet vad som händer in the important life of the ealcountry girl!

xoxo

/Gossipgirl

2008-07-18 @ 21:26:10
URL: http://isabelizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0