Tupplur är grejen


 

Nej Annabell, jag tänker inte dumpa mina eftermiddagstupplurer i ett försök att återställa min sömnrytm till det ordinära. Jag gillar dem allt för mycket för att slänga bort dem som att de vore skräp.


Jag menar, det ger mig en drivkraft att ta mig igenom dagen, för jag vet att när jag kommer hem så har jag sängen som står där, obäddad och inbjudande. Bara för mig.


Och vilka äventyr Johnny S. Blund tar med mig på sen! Igår åkte jag gigantisk madrass efter båt och tog ett dopp i Åresjön.


Kommentarer
Postat av: Annabell

fan du är galen.. man kan ju inte bada i åreskön då :S hoppas du har det bra på din ö i havet ;)

2008-09-25 @ 11:55:57
URL: http://abpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0